"חברת גל מחבקת אזרחי ואזרחיות ישראל, כוחות הביטחון ואת חיילי וחיילות צה"ל - אנחנו עם חזק, יחד ננצח"

יצרנים

HANSATON

מכשירי שמיעה נטענים והקטנים ביותר בעולם מיוצרים 100% בגרמניה.

מאז הקמתה של HANSATON בשנת 1957 בהמבורג, גרמניה, אנו שוקדים על אספקה של מוצרים חדשניים וייחודיים בעלי עיצוב מושלם לשותפים הבלעדיים שלנו וללקוחותינו. מאז שנת 2015 החברה הפכה לחלק מקבוצת Sonova, עם גישה מלאה למחלקת המחקר והפיתוח של Sonova, והטכנולוגיה של HANSATON מבוססת על טכנולוגיה מוכחת וחדשנית.
יש לנו תשוקה לעזור לאנשים לשמוע טוב יותר. הצטרף אלינו! יחדיו אנו מציעים עיצובים מובחרים וטכנולוגיה חדשנית שמעניקה יכולת שמיעה והרגשה יוצאת דופן.
משום כך אנו ממשיכים ליצור על בסיס אותה התשוקה גם לאחר יותר מ 60 שנה, יחד עם עיצובים מהנים מבחינה אסתטית, כדי שהלקוחות יוכלו להתגאות בכך שהם משתמשים במערכות השמיעה שלנו.
HANSATON הינה היצרנית המתקדמת ביותר בעולם למכשירי שמיעה ומחזיקה במספר הפטנטים הגדול ביותר מבין היצרניות.
ד"ר גל הישראלית ו HANSATON הגרמנית משתפות פעולה מזה 41 שנה ומפתחות ביחד פתרונות שמיעה למיליוני משתמשים מסביב לעולם.

BHM

יצרנית מכשירי השמיעה ההולכתיים BHM מאוסטריה, מפתחת מערכות שמיעה איכותיות המיוצרות אך ורק באוסטריה ומופצות ברחבי העולם.

השם BHM (Berl Hörgeräte Manufaktur) הוא שם נרדף להצלחה; סיפור שהחל עוד בשנת 2002 בייצור חלקי חילוף למכשירי שמיעה והפך ליצרן מכשירי השמיעה הלא קונבנציונאלי מספר אחד בעולם.

כשירות הליבה של BHM טמונה בפיתוח וייצור מערכות שמיעה מיוחדות להולכת עצם ומקלט הולכת עצם למגוון רחב של יישומים. אלה מציעים ללובשים יתרונות גדולים בהשוואה למערכות אחרות, למשל בצורה של משקפי שמיעה. BHM מייצרת גם רכיבים וקבוצות אב טיפוס לשתלי שמיעה וחלקי תותבות בהתאם לטכנולוגיות העדכניות ביותר ובהתאמה אישית.

כחלוצים בתחום מכשירי השמיעה וחלקי דיוק המיועדים לתחום הרפואי/טכני, מפעל BHM השקיע שנים רבות בפיתוח וייצור רכיבי מיקרו מתקדמים ביותר. ניסיונה העשיר והמחויבות לשלמות הופכות את BHM למומחית ברחבי העולם במכשירי שמיעה בהלכת עצם.

PATH Medical

יצרנית המכשור רפואי נוירולוגי ואודיולוגי הטובה ביותר בעולם.

יכולת השמיעה היא אחד החושים היקרים ביותר שלנו. הוא גם המרתק ביותר. משנותינו הראשונות, השמיעה הינה הדרך שלנו לתפיסת העולם, לשמיעה יש השפעה עמוקה על התפתחות הדיבור ועל יכולת הלמידה שלנו. בגיל מבוגר, זה משפיע על אופן פעילות הזיכרון שלנו.
עם ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה, ניתן לטפל בסוגים רבים של ליקויי שמיעה אם הם מתגלים מוקדם. מאז 2007 PATH MEDICAL מפתחת פתרונות חדשניים, ההופכים את האבחנות האודיולוגיות לפשוטות לכל הגילאים. לצוות של PATH MEDICAL יש טביעת רגל אדירה בענף מאז 1998, כאשר הם פיתחו את המסננים המפורסמים ביותר בתחום האודיולוגי.

RESONANCE

יצרנית פתרונות חדשנית להערכת שמיעה (אודיומטר\\טימפנומטר) מאיטליה.

המשימה שלנו היא להביא את היצירתיות והמצוינות האיטלקית לעולם האודיולוגיה והאף אוזן גרון.  RESONANCE פועלת בתעשיית האודיולוגיה במשך יותר מ -25 שנה, במשך עשרות שנים היינו שחקן מרכזי בקרב היצרנים העולמיים של מכשירים רפואיים לאודיולוגיה כ- EMS לקבוצת אמפליפון. במהלך 25 ​​השנים האחרונות חברתנו פיקחה על תכנון וייצור הדור האחרון של מכשירים רפואיים תחת המותג Amplaid, המוכר לאורך זמן לבדיקות איכות ואמינות על ידי קהילות אודיולוגיה ו אף אוזן גרון.
RESONANCE מציעה היום פתרונות פשוטים להערכת שמיעה, במטרה לספק פתרונות חדשניים, יעילים ואיכותיים לאודיולוגיה. RESONANCE מייצרת מגוון רחב של אודיומטרים, טימפנומטרים, מערכות אקו אקוסטיות, מערכות משולבות למטרות קליניות, אבחנתיות ומחקריות, פתרונות חכמים להערכת ילדים ועוד.
המכשירים שלנו מתוכננים ומיוצרים במלואם באיטליה ומופצים ברחבי העולם ביותר מ -60 מדינות באמצעות רשת מפיצים

DREVE Otoplastik

יצרנית ציוד מעבדות שמיעה הגדולה בעולם.

DREVE Otoplastik הינה יצרנית ציוד מעבדה וחומרי מעבדות הגדולה בעולם, התאגיד נוסד ב1977 בגרמניה והתרחב לשוויץ ב1982, כיום DREVE הינה יצרנית ציוד המעבדות הגדולה והמשמעותית ביותר ומשווקת את המוצרים שלה ב106 מדינות מסביב לעולם.
בין מוצרי היצרן ניתן למצוא את האטמים נגד רעש ומים מסיליקון רפואי.

Auditdat

יצרנית ציוד הכיול ובחינת מכשירי השמיעה באופן אובייקטיבי הטובה בעולם

Auditdat הינה יצרנית ציוד הכיול והתאמות מכשירי השמיעה הטובה בעולם, בציוד של היצרנית משתמשים יצרני מכשירי השמיעה, מעבדות שמיעה ואקוסטיקה, בתי חולים ומכוני שמיעה אשר מעוניינים להתאים מכשירי שמיעה באופן איכותי ומדויק יותר, הREM ומכשיר הHIT של היצרנית נחשב לאיכותי והמדויק ביותר בעולם ואף זכה בתחרות העיצוב והטכנולוגיה 3 שנים ברציפות.