"חברת גל מחבקת אזרחי ואזרחיות ישראל, כוחות הביטחון ואת חיילי וחיילות צה"ל - אנחנו עם חזק, יחד ננצח"

טימפנומטרים

טימפנומטר הינו מכשיר רפואי קליני או דיאגנוסטי מיוחד שאת מספק הצצה אל תפקוד האוזן התיכונה ובכלל מספק לרופא המטפל מידע אודות תפקוד חלקי האוזן השונים.   הבדיקות שאם מבוצעות על ידי הטימפנומטר הינן מגוונות מאוד ומשמשות הן את הקליניקה והן את המחקר והאוניברסיטה.  אנחנו בחברת גל גאים להיות היבואנים של הציוד הרפואי הטוב ביותר שניתן לרכוש היום בשוק הישראלי, כלל המוצרים מיוצרים 100% באירופה.  ניתן לרכוש את המוצרים בדגמים ניידים או נייחים, לצורך מחקר או קליניקה ואפילו לצורך סינון מהיר.  הטימפנומטרים שלנו כוללים 3 שנות אחריות ואיכות ללא פשרות.  ניתן לרכוש את המוצרים בדגמים ניידים או נייחים, לצורך מחקר או קליניקה ואפילו לצורך סינון שמיעה מהיר.  כלל המוצרים והמכשור הרפואי דיאגנוסטי או קליני מאושרים לשימוש על ידי אמ"ר ומשרד הבריאות הישראלי, הFDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) וכמובן משרד הבריאות האירופי CE, אישור הכיול השנתי ניתן על ידי החברה לבקשת הלקוח.

פתרונות:

טימפנומטר קליני נייד מדגם R16M

טימפנומטר קליני נייד מדגם R16M

יצרן:

RESONANCE
מכשיר טימפנומטר נייד קל משקל ומדויק בעל מסך מגע צבעוני גדול. מכשיר לבדיקה האוזן התיכונה מדגם R16A הינו פרי פיתוחה של חברת RESONANCEממילנו איטליה, חברת בת של תאגיד הציוד האלקטרוני MRS אשר מייצר למעלה מ50 שנה חלקים טכנולוגיים לחברות רבות בתחום הרפואי. המכשיר הינו פריצת דרך בתחום האודיולוגיה וזאת בשל מידותיו ומשקלו הקל, הוא ניתן לנשיאה בקלות ובנוחות לכל מקום. חברת גל מכשירי שמיעה הינה היבואנית הבלעדית של תאגיד MRS לישראל, אנחנו שמחים להביא את המכשור המתקדם ביותר בישראל אליכם.
מכשיר משולב מולטי משימתי אודיולוגי - Sentiero Multi Tasking

SENTIERO Multi-tasking

יצרן:

PATH MEDICAL
דגם הAD של PATH פורץ את כל הגבולות ומאפשר למשתמש לבצע את כלל הבדיקות האקוסטיות (שמיעה) האקו-אקוסטיות (OAE) והאלקטרו-אקוסטיות (ABR) במכשיר אחד. מכשיר משולב שמצריך החלפת עזרים כמו אוזניות, אלקטרודות ועוד, ערכה מלאה של המוצר יכולה לאפשר למכון השמיעה או למרפאה לבצע את כלל הבדיקות האפשריות מבלי לרכוש מוצר נוסף.
מכשיר נייד משולב אודיו\\טימפנו R15C

מכשיר נייד משולב אודיו\\טימפנו R15C

יצרן:

RESONANCE
מוצר מיוחד במינו, נייד קטן וקל לנשיאה ובכל זאת משלב בתוכו אודיומטר וטימפנומטר גם יחד, המכשיר משמש מרפאות אשר בעליהן מעוניינים בביצוע כלל הבדיקות ומבלי לבזבז מקום או נועד לתת מענה לצוותי רפואה בשטח שאינם רוצים לשאת על עצמם מכשור רב.
אודיומטר משולב טימפנומטר R25C

מכשיר נייח אודיו\\טימפנו משולב מדגם R25C

יצרן:

RESONANCE
מכשיר משולב רב עוצמה שחוסך מקום רב במרפאה או בבית החולים ומספק טווח בדיקות ומענה אודיולוגי רחב ביותר לבודק ולנבדק, בזכות היכולת המשולבת של המוצר ניתן לבצע את כלל הבדיקות במקום אחד ובלי לרכוש כמה סוגי מכשירים במקביל.
טימפנומטר קליני נייח מדגם R26M

טימפנומטר קליני נייח מדגם R26M

יצרן:

RESONANCE
מכשיר טימפנומטר נייח בעל יכול ביצוע בדיקות מהירות מאוד ופרוב אינטראקטיבי מיוחד המשמש לתחילת הבדיקה או להחלפת הצדדים ללא מגע במכשיר עצמו, המכשיר מצויד ביכולת ביצוע של 22 סוגי בדיקות ובמדפסת בנויה במכשיר ללא צורך בהחלפת ראש תדפיס (פטנט), המכשיר מיועד לשימוש במרפאות שיש בהן קצב בדיקות גדול או בבתי חולים.

אנחנו מאמינים שמכשיר שמיעה

צריך ויכול להיות חוויה,

ואנחנו כאן כדי ליצור את זה עבורך